Jammer dat de nieuwsbrief-functie is komen te vervallen! Ik heb de informatie daarover waarschijnlijk gemist. Planmail is voor mijn gebruik (1x per maand) helaas een te grote investering. Wat gebruiken jullie nu als alternatief voor het maken van de nieuwsbrief?

0 personen vinden dit leuk 6 reacties
Reacties
Erika van Leeuwen 2 maanden geleden
Wij gebruiken Laposta als we een nieuwsbrief versturen. Dit doen we trouwens veel te weinig. De energie ontbreekt op het moment even voor veel dingen.
Monja Bax 2 maanden geleden
Bedankt voor de reactie. Ik ga eens kijken of dat iets voor mij is.
0
Jolanda Kuiper 2 maanden geleden
Ik verstuur niet zo vaak een nieuwsbrief en daarom gebruik ik de gratis versie van MailerLite al jaren en kan daar prima mee uit de voeten.
Yvonne Backus 2 maanden geleden
Ik maak ze sindsdien op mijn mobiel op Samsung notes/ kladblok.
Heb de nieuwsbrief leden. In 3 mappen staan. Elk 50 leden want meer verstuurd de mailbox niet.
Schrijf de nieuwsbrief tekst en copieer die naar de mailbox. Selecteer de eerste groep leden en 5 foto's want meer verstuurd hij nier. Die mail verstuur ik. Daarna met 2e dan 3e groep. Zo kan ik gratis blijven verzenden.

Wie heeft andere gratis optie?
mirna Lammerts 2 maanden geleden
Als je via de mail verstuurd kunnen de mensen zich dan wel afmelden voor de nieuwsbrief? Want dat moet toch kunnen? Of is dat niet verplicht?
1
Renske Verkoijen 2 maanden geleden
Ik download elke maand de mailadressen van degene die de nieuwsbrief willen en dan stuur ik die gewoon vanuit mijn mailprogramma. Nu kan dat nog in 1 keer met rond de 90 adressen. Als het er veel meer worden, moet het misschien in delen.
Reageer
Wall of fame

mirna
mirna
1372
Tamara
1221
Marie-Anne
Marie-Anne
891
Statistieken

Aantal berichten:
2050
Aantal onderwerpen:
706
Aantal gebruikers:
565