
Hoe kan het dat de klant geen retour formulier ontvangt via de nail, en ik hem wel heb ontvangen?

Mijn submenus weken niet. Wat is er aan de hand?
Als mijn voorraad voor een product op is dan wil ik mijn klanten de mogelijkheid geven om een backorder te plaatsen met een levertijd van bijvoorbeeld twee weken. Het moet dan wel goed duidelijk zijn...

ik heb een vraagje je kan een pdf bestand maken van al de artikelen die je op de webshop hebt staan.
nu die foto's zijn wel extreem klein . is er een mogelijkheid om de foto's groter te krijgen...
Ik kan de prijswijzigingen best begrijpen.
Maar normaal gesproken zou dit d.m.v. een bericht simpel vooraf gecommuniceerd (op b.v. werkdagen en niet in het weekend) kunnen worden en niet met ee...

Goedemiddag.. ik heb zelf gisteren geprobeerd om mijn webshop lay-out wat te veranderen weet niet meer wat ik allemaal heb aangetikt maar gevolg is dat hij voor publiek niet meer opent..tenminste n...
Ik kom niet meer in mijn bestel omgeving??
Alleen als ik mijn pakket aan pas.
Jammer dat hdit niet van te voren gecommuniceert is

Kan niet inloggen, meerdere mensen met dit probleem?

als ik ingelogd ben op mijn webshop en ik op mijn Dashboard ben klik ik op bestellingen dan verschijnt er elke keer weer dat ik opnieuw moet inloggen .
zijn er nog meer die daar last van hebbe...
Wall of fame



Retourformulier komt komt niet bij de klant - Technische vragen